עדכון 11.2021

נובמבר 24, 2021   //   על ידי admin   //   הודעות לקבוצה, מלווי הקבוצה, מנהלי הפרויקט  //  אין תגובות

שלום לכולם.

לאחר הגשת כל המסמכים בעירייה לשם קבלת נוסח פרסום, קיבלנו תשובה שעלינו להגיש גם דו"ח של יועץ בנייה ירוקה כולל אישור מקדמי של הפרויקט על ידי מעבדת בנייה ירוקה.

היינו במגעים עם העירייה לנסות להוריד את העניין ,היות ובהתאם לתקנות החדשות רק מפברואר 2023 ישנה חובה להכניס את עניין הבנייה הירוקה בהיתר.

בעירייה טענו שאלו הם הנחיות מרחביות שהעירייה קיבלה וכל בניין מעל 5 קומות הם עכשיו דורשים את נושא הבנייה הירוקה עוד לפני כניסתם לתוקף של תקנות הבנייה הירוקה בפברואר 2023.

לבסוף לאחר מאמצים מרובים של כל הנוגעים בדבר (מירן, הקבלן והאדריכל) הגענו לפשרה אשר לפיה ניתן לנו אישור להתקדם בפרסום הפרויקט ובתהליך קבלת ההיתר ובמקביל אנחנו נביא את האישורים הנדרשים מהיועץ והמעבדה של בנייה ירוקה כתנאי לקבלת ההיתר.

לפיכך אנחנו יכולים לקדם את הפרויקט ולא להיתקע ולהמתין לעבודת היועץ ואישור מקדמי של מעבדה הבנייה ירוקה, דבר אשר היה מעכב אותנו בעוד חודשיים לערך.

לעניין הבנייה הירוקה – ישנם תקנים שאנו צריכים לעמוד בהם, אין באמת שינוי מהותי אם בכלל בכל הקשור לתכנון ולבניה עצמה, יתכן וידרשו מספר מקומות חנייה לאופניים ועוד כל מיני דרישות שנדע לאחר שנקבל את העבודה של היועץ, אך שוב אלו לא דרישות שמצריכות שינוי תכנון של הדירות וכו'.

נכון להיום ביקשנו הצעות מחיר ממספר יועצי בנייה ירוקה ובשבוע הבא נתקשר עם אחד מהם והוא יחל בעבודתו יחד עם שאר יועצי הפרויקט.

לאחר הסיכום עם העירייה פעלנו לקידום הפרסום:

1. תליית שלט במקום עם מודעה על הגשת הבקשה של הפרויקט לעירייה. – יבוצע בשבוע הבא.

2. פרסום מודעה בעיתונים – בוצע בסופ"ש זה.

3. שליחת מכתבים רשומים לכל השכנים הגובלים אתנו בהתאם לדרישת העירייה.

בשביל לבצע זאת יש להביא ממשרד הפנים אישור על כתובות בעלי המקרקעין/דירות של כל הבעלים הרשומים על המגרשים הגובלים אתנו ולאחר מכן לשלוח בדואר רשום לכל אחד מהם את ההחלטה של הפרסום כולל קבלת אישור מסירה של דבר הדואר.

בשבוע הבא נקבעה פגישה במשרד הפנים בכדי לקבל את הכתובות של כל בעלי הדירות/מקרקעין הרלוונטיים.

 לאחר שנקבל את כל אישורי המסירה של דברי הדואר יש להמתין 21 יום ולראות אם יש התנגדויות שהוגשו לעירייה ואחרי זה ניכנס לוועדה המקומית לשם קבלת אישור תנאים להיתר.

 מצ"ב הפרסומים שנעשו בעיתונים ביום רביעי ובסופ"ש זה.

 פרסום דהמרקר 17.11.21 פרסום ישראל היום 17.11.21 פרסום כלבו 19.11.21

בברכה,

השאר תגובה

הודעות לקבוצה