זימון לפגישת זום מתוכננת -יום ראשון 11.10 19:00

אוקטובר 8, 2020   //   על ידי admin   //   הודעות לקבוצה, מלווי הקבוצה, מנהלי הפרויקט  //  אין תגובות

שלום חברים ,
לאור ההתפתחויות האחרונות ברצוננו לקיים פגישה בזום , ביום ראשון הקרוב בתאריך 11.10 ,בשעה 1900.
בפגישה אני יסקור את הנתונים המעודכנים, ואיך ממשיכים לקדם את הפרויקט. בישיבה זו גם נאפשר לחברים נוספים מהקבוצה, שמעוניינים להצטרף לצוות מנהלת ולתרום מניסיונם וזמנם- דבר שיאפשר לכל אחד ואחת מכם להצטרף באופן אקטיבי לניהול הפרויקט. אנו מבקשים לעשות מאמץ ולהיות נוכחים בפגישה המקוננת, על מנת שנוכל לקבל החלטות על בסיס רוב מוחלט (ובהתאם להסכם השיתוף).

לקראת יום ראשון, נשלח פה ובקבוצת הוואטסאפ, קישור לפגישה. שהיה חג שמח, ובשורות טובות לכולנו.

 

____________________________________________________________________________________________________________שלום לכולם.

בתקופה האחרונה האדריכלים החלו לעבוד על התכניות בכדי להכניס אותם למערכת המקוונת של מחלקת התכנון, תוך כדי העבודה מסתבר שישנם מספר תקנים שהשתנו כגון הג"א, נגישות, תקן 413, ועוד. התקנים החדשים מצריכים שינויים בתכנון של הממד"ים החניון, מעברים וכו'…אלו הם דברים המשפיעים על כל התכנון גם של הדירות כך שאין אפשרות להשתמש בתכנון הקודם וצריך לתכנן מלכתחילה את כל הפרויקט ולהגיש מחדש את כל הדרוש להיתר שזה אומר תכנון חדש של הפרויקט כולל כל היועצים.
(כמובן שהתכנון החדש יישאר באותה פרוגרמה של 4 דירות לקומה של 90 מ"ר)
ניסינו בתקופה האחרונה לראות בכל מיני דרכים האם ישנה אפשרות להשתמש בתכנון הקיים אך הדבר אינו אפשרי. יש רק תקווה שככל הנראה עקב התקנים החדשים נוכל להוזיל עלויות בנייה בתכנון יעיל יותר של החניון. יש לקחת בחשבון שייקח כשנה להוציא את היתר החדש כי זה להתחיל את כל התכנון מחדש כולל עבודת כל היועצים, נעשה כל מה שניתן בכדי לזרז את ההליך כמובן שגם הקבלן לוקח חלק גדול בדחיפת התכניות וזירוז התהליך.
לעניין איחוד החלקות – סיימנו את כל הדרישות שהגיעו ממחלקת הפרצלציה בירושלים כולל חתימת ראש הועדה המקומית בחיפה וממתינים לאישור הסופי מירושלים לאיחוד החלקות.
נוציא עדכון מסודר גם במייל.

 

השאר תגובה

הודעות לקבוצה