עדכון 7.10.2016

אוקטובר 7, 2016   //   על ידי admin   //   הודעות לקבוצה, מנהלי הפרויקט  //  אין תגובות

שלום חברים יקרים, וחג שמח!

בתקופה האחרונה שקדנו על מילוי כל התנאים המקדימים לפתיחת תיק בעירייה לבקשה להיתר, נכון להיום קיבלנו את כל האישורים לרבות אישור מחלקת חנייה, סקר עצים, פקיד היערות, וכו'.

במקביל הסתיימה מלאכת התכנון של הפרויקט כולו והכנת הגרמושקה הכוללת תיאום ביסוס קונסטרוקציה והכל מוכן לפתיחת התיק בעירייה.
בימים אלו אנו מחתימים את כל בעלי הקרקע (העו"ד שלנו חותם בשם הקבוצה) ובמהלך שבוע הבא התיק יוגש לעירייה לפתיחת בקשה להיתר.

 ועוד במקביל-

  • הקונסטרוקטור סיים תכניות ביסוס שעברו להערות ותיאום תכניות מול האדריכל

  • התקיימו מספר פגישות בהשתתפות המפקח, הקונסטרוקטור ויועץ הקרקע, על מנת לבחון את אפשרויות החפירה והדיפון (האם להתחיל עכשיו בחפירה והכנת השטח או לצרף את העבודה הנ"ל לקבלן הביצוע).לאחר קבלת המסמכים מיועץ הקרקע וקבלת ההחלטה על דיפון הקירות, טל (יועץ הקרקע) ישלים את תכנון החפירה ודיפון הקירות, נתמחר את העבודה ונחליט כיצד ליישמה.

  • השמאי עובד על דו"ח אפס (= ניתוח כלכלי של הפרויקט)

  • שאר היועצים  – חשמל, אינסטלציה, פיתוח, בטיחות, נגישות, מיזוג אויר וכו""- כולם עובדים במרץ על תוכניות העבודה לשם הוצאת מכרז קבלנים.

  • התקיימו ישיבות עם מנהלת אגף התכנון בעירייה והאדריכלית התב"ע שלנו בכדי להגיש את האיחוד והחלוקה כך שהקרקע תחולק לשני מגרשים ולא מגרש אחד כפי שמופיע בתב"ע (כדי שיהיה לנו קל יותר במימון- וקיבלנו אישור לכך)

לוחות זמנים: חודשים לאישור תנאים להיתר וחודשיים שלושה נוספים למילוי התנאים והוצאת ההיתר.

לאחר אישור תנאים להיתר נוכל להתקדם עם קבלנים לעסקת הקומבינציה בכדי לקבל הצעות בנדון.

 

לסיכום, העבודה מאחורי הקלעים בשיאה, היועצים למיניהם מתכנסים לקראת ההגשה הסופית, במקבלים מתקיימת הבדיקה הכלכלית (דו"ח אפס, מימון) ואנחנו אוטוטו בשלים למכרז קבלנים לביצוע.

בהזדמנות זו, נרצה לאחל לכם שנה טובה וגמר חתימה טובה, לכם ולכל בני משפחותיכם,

אנו פה לכל שאלה או אי הבנה.

מנהלת נווה גנים.

השאר תגובה

הודעות לקבוצה