התוכנית הוגשה הבוקר לעיריה חיפה!

דצמבר 4, 2013   //   על ידי admin   //   הודעות לקבוצה, מנהלי הפרויקט, שיווק  //  אין תגובות

הי חברים,

 מצ"ב עדכון חם מהבוקר:

 בהמשך לעדכון האחרון, ערכנו את התוכניות כפי שתכננו ל54 יחידות בשני בניינים כאשר התכנון היה לאחר מכן להשתמש בתוכנית שבס אשר מאפשרת הגדלת מספר היחידות ב 30 אחוז וכך לחזור לתוכנית המקורית של 72 יחידות.

 לאחר סיום הכנת התוכניות והגשתן הסתבר כי תמ"מ 6 אושרה סופית ביתרון אחד גדול שהורידו את עניין הגבלת מספר יחידות הדיור לדונם. (כאמור תמ"מ 6 הוגשה עם הגבלה ל 22 יחידות לדונם ולכן שיננו את התוכניות כאמור לעיל).

 בעקבות שינוי נתון זה היה עלינו להחזיר את התוכנית לתכנון הקודם ושוב ערכנו אותה כפי שחשבנו בתחילת הדרך ל- 72 יחידות דיור בשני בניינים כאשר כל אחד הינו בכיל 36 יחידות 9 קומות 4 יחידות בקומה.

 העבודה על התוכנית במתכונתה החדשה הסתיימה לפני  כחודשיים והוגשה הבוקר לאחראית מחלקת תכנון ארוך טווח בעיריית חיפה כאשר היא מעלה אותה למהנדס העיר ולאחור מכן לועדה המקומית.

 העיכוב בהגשת התוכנית נבע עקב הבחירות המוניציפליות אשר נערכו ברחבי המדינה ולא היה ניתן להגיש תוכניות אלו לועדות. כמו-כן לאחר הבחירות עד שלא תורכב הקואליציה גם-כן לא ניתן להגיש תוכניות אלו לועדות. מאחר והרכבת הקואליציה בחיפה לקחה זמן רב יחסית והיא הורכבה רק בסוף השבוע האחרון.

 לו"ז – הגשת התוכנית לעירייה – בוצע הבוקר.

אישור ועדה מקומית – כחודשיים.

אישור ועדה מחוזית כ – 4 חודשים.

נמשיך ונעדכן לאחר ההגשה.

 חג שמח.

השאר תגובה

הודעות לקבוצה